Elektroforeza

Neděle Červenec 5 06:35:17 CEST 2020

Jo, elektroosmóza a ne elektroforéza. Soused dával okolo celého baráku
pod omítku měděný pásek a teď nevím, jestli to s uzeměním spojil přímo,
nebo tam dával zdroj. Tvrdil, že to funguje velice dobře. Tady o tom
máte spoustu informací.
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&ved=2ahUKEwjn4czInrXqAhXHCOwKHU3-BfwQFjAHegQICxAB&url=http%3A%2F%2Fweb.cvut.cz%2Fki%2F710%2Fphd%2Fbalik.pdf&usg=AOvVaw1yn3uqMFsq44fsaygJvFf9
Jinak údajně stačí do zdi zarazit řadu hřebíků, pospojovat drátem a zase
připojit zdroj pár voltú proti uzemění. Nároky na výkon jsou minimální.
Ty lepší, profi systémy používají materiály, které se tolik neničí
elektrolytickým rozkladem (rozežíráním), tuším že tam dávají pro větší
životnost elektrody s uhlíkem.  Ale ty bezdrátové krabičky jsou podvod.
Jo, dokážu si teoreticky představit, že vysíláte výkon proti zdi a při
vhodné kombinaci materiálů by se to na nelinearitách vodivé zdi
zdetekovalo, že výsledkem by byl stejnosměrný proud. Ale k tomu
potřebujete výkon, který by tu stěnu vysušil nejspíš už jen jen
ohřevem... ale rozhodně to nedokáže krabička, která navíc ještě splňuje
EMC :-)
Anděl