OT: Re: Elektroforeza

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Sobota Červenec 4 07:13:14 CEST 2020

Zdravím,

co poradím není elektroforéza, ale u mne to funguje.

Oklepat, nahodit a pozor při nahazování jak se má správně oddělit zem od
omítky, jinak i ta nová bude vlhnout a odpadat.

V jedné stěně mám u podlahy v omítce zazděn holý měděný drát, dle jedné
rady, sice je to není tak vlhké, ale tam kde je to správně oddělené je
to suché samo o sobě.

Tam kde to není správně oddělené je to po deseti letech na shození a
předělání. Jo a dodám, že se to týká jak vnitřních tak venkovních omítek.

Docela zajímavá je i zkušenost se štukem a vápnem. V průjezdu nahozená
zeď byla cca 15 let bez štuku a byla úplně v pohodě. Po dodělání omítek
v celém průjezdu a vyštukování celého průjezdu se celý průjezd začal
odspoda chovat jak kdovíjak vlhký.

Milan