OT: Bazar monitory NEC 3215 32"

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Červenec 3 14:14:38 CEST 2020

Tak si dovolím dnes ještě jednu zprávu, nabídku.
Mám tady 2 ks monitoru 32" NEC 3215.
Rozlišení je 1366 x 768, ne tedy plné HD.
Obraz je pěkný, spousta nastavení, zvuk, dálkové ovládání, PIP - obraz v
obraze a spousta vstupů a funkcí.
Nemá klasický HDMI vstup, řeším přes přechodku na DVI.
Doporučuji podívat se na netu na parametry.
Pro slabší oči ideální. Mám to odzkoušené a sám už mám u hlavního PC 42".
K monitorům nejsou nohy. Ty se prodávaly zvlášť a byly drahé jako prase.
I k tomu mému 42" jsem si je raději vyrobil.
První zájemce ode mne dostane nepoužitý držák na zeď zdarma.
Mám jen jeden :-(
Byť je to LCD tak váha je 13 kg, ale u NEC nic zvláštního.
Mám ještě jeden 40" s váhou cca 35 kg ale ten nepustím. A vím dobře proč
:-)
Cena zde 3000 Kč, pokud se neprodají zde, tak na Bazoš půjdou za jinou
cenu.
Hezký den a reakce nejlépe soukromě.
Osobní odběr v Praze nutný.
J. Polívka