Psací stůl z Lidlu

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pátek Červenec 3 13:36:22 CEST 2020

Zdravím,
chodí mi reklama z Lidlu a viděl jsem tam dětský psací stůl Matts za
2229 Kč.
Tento stůl není jen dětský, dva používám na práci a kvůli fakt pěkné
bílé barvě plochy,
tak i na focení drobných věcí.
Stůl se prodává i pod jinými názvy LIVARNOLIVING, ten má šuplík ale zase
nemá spodní košíky.
Nebo Lenka 3v1, ten je ten samý jako Matts.
V Kauflandu se prodávaly kolem tisícovky a já se poráde rozmýšlel až je
slevili na 500 Kč.
To už jsem do toho šel.
Kvalita provedení povrchů je velmi dobrá, horší je to se svářením, kdy
svářečské "housenky"
vám vadí v sestavení. Musel bych vzít rozbrušovačku a opravit to.
Prostě nesedí díry pro šrouby, protože to nedorazíte tam kde by to mělo být.
Vzhledem k tomu, že nepotřebuji polohování pro psaní tak jsem to nechal
být.
Není to ojedinělý problém a měli s tím těžkosti i zákazníci v Německu
viz recenze.
Za 500 jsem velmi spokojený a vzal jsem hned dva.
Hezký den všem,
J. Polívka