napatova referencia

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Červenec 3 06:39:34 CEST 2020

No mal by si zavolat do Fluke...
A nahlasit problem. :)

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: 2. júla 2020 18:27
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: napatova referencia

Neviem uplne presne ako je ta Zenerka vyrobena na kremiku, v kazdom pripade je to burried zener, t.j. pod povrchom a uplne prekryta oxidom, aby sa tam nedostavali ziadne vonkajsie vplyvy, teda okrem teploty.

Ten skok je ca. 4ppm, co nie je vo svete beznych suciastok nijak vela, ale v pripade mojej referencie ma vylozene sere, pac doteraz (za rok) bola priblizne rovnako stabilna ako Fluke 8588A s ktorym ju meriam :-)

b.