Adafruit STEMMA Soil sensor + meteostanice

Tomas Dresler dresler na hw.cz
Čtvrtek Červenec 2 22:33:32 CEST 2020

Vážení přítomní,

při zadrátování a zahadicování balkonu mě napadlo si udělat monitoring
vlhkosti v květináčích a dle toho a množství vody v nádržce od Gardeny
spouštět zalévání. Po částech mi to funguje, distribuovaný systém na CAN-FD
už chodí, ale chybí mi cca 4 senzory vlhkosti Adafruit Soil humidity sensor
I2C.

Nemáte někdo, prosím, k dispozici? U Mouserů je poštovné 500,- a jako na
potvoru jsem dnes posílal objednávku bez těchto senzorů, protože jsem je
původně nenašel pod názvem Seesaw ;-) Josef Hanzal má v e-shopu jeden
kousek, ale pár dalších by se hodilo.

Dále bych se chtěl zeptat na vaše zkušenosti, příp. doporučení na
meteostanici s anemometrem a směrem větru, dešťovým senzorem apod. Nepohrdnu
tipy na hotové, stavebnice i STL soubory, rád bych ale výstupy integroval po
I2C sběrnici (nebo STM32G431 ;-)).

Děkuji!

--

S pozdravem