OT: A je to tady!

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 2 18:05:39 CEST 2020

To je naopak pritezujici okolnost, ze je tam "spetka pravdy".
Elektrosmog je nesmyslny termin, ktery je od zacatku zatizeny spojenim
se slovem 'smog' (ktery je jednoznacne a prokazatelne skodlivy). O
necem, co pampresor nazyva "elektrosmog" se to rict neda (aneb, najdetez
studii/metastudii, ktera toto jednoznacne prokazuje - vzdyt jen na
vyzkum mobily vs rakovina bylo tolik praci a k nicemu prakticky
nedospely), proto neni treba proti tomu ochrana. Dostal to opravnene,
jako ostatne vzdycky vsichni laureati, za neprokazatelna nebo casti za
zcela prokazatelne nepravdiva.
I ten jeho "odpor" je smesny.
J.