OT: A je to tady!

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Čtvrtek Červenec 2 17:31:38 CEST 2020

Dokonce bych si dovolil tvrdit, že tady komitét pro udílení bludných
balvanů udělal botu. Nevšiml jsem si, že by prof. Militký blábolil
nesmysly, možná někde přehání s rizikem vf pole, ale moc se mu nedivím,
něco vymyslel (na rozdíl od celého bludného komitétu) a samozřejmě to
chce také prodat. V komitétu jsou zřejmě lékaři, ale chybí elektrikář.

Mrazík