OT: A je to tady!

Jindroush jindroush na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 2 12:11:29 CEST 2020

Hele, von i ten Somavedic je vocamcad-pocamcad v tom kvantovym poli.
A predevsim to pole jasne rika, ze penize se maji stehovat z mist nizke
koncentrace rozumu do mist s velkou koncentraci vychcanosti. Cim vetsi
je tento gradient, tim vyssi ucinky ma Somavedic.

PS: Fascinuje me, jak jsou nekteri tihle ezo prizpusobivi a dokazou
namontovat 'cool' terminy jakkoli do jinak gramaticky temer spravnych
vet. Cokoli kvantove je ted hodne cool. Se divim, ze nepouzili
'entanglement'.

J.

--
Jindroush <jindroush at seznam.cz>