OT: ČEZ vyúčtování za elektriku

Čtvrtek Červenec 2 09:47:21 CEST 2020

Dobrý den,

přišlo mi vyúčtování a nestačil jsem se divit. Vyúčtování skončilo
přeplatkem a při tom mi napsali, že mi zvyšují zálohu. To jsem fakt
nepochopil, tak jsem zavolal na info linku. Paní mi říkala že to oni né,
to že dělá systém když to vyúčtování tiskne. A že to je prý v podstatě
pro moje dobro, aby příští období neskončilo třeba nedoplatkem.
Několikrát jsem jí zopakoval, že jsem měl ale přeplatek... a že systém
nic nedělá sám, pokud mu to někdo nezadá. A protože jsem se pořádný
důvod nedozvěděl od ní, že se zkusím zeptat na ČOI. Tak mi řekla, že mi
to změní zpátky na tu původní zálohu. Řekl jsem jen Aha, tak to nedělá
systém, ale vy?

Vím že nejde o nic, zvlášť v době kdy úroky u bank jsou prakticky
nulové, ale fakt jsem nepochopil, proč takhle blbnou.

Anděl