generator vysokeho napeti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Červenec 1 00:05:50 CEST 2020

Díky, ten kočkosmrad z prvního odkazu asi zkusím. Netušil jsem, že něco
takového existuje.
Po diskusích s velkými kočkaři jsem zavrhl chlór (některé to prý
odpuzuje, ale některé naopak přitahuje).
Zkusil jsem ocet, ten (možná) chvíli fungoval.

Ten kočkosmrad je laciný, tak tohle do nich ještě investuji.
Ale pro sichr souběžně objednám z Číny nějaký ten vn modul. Za ty
prachy, jak to zde odkazoval pan AZE, to nemá smysl bastlit.

Díky.
PL