RE: [OT] Docházkový systém

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Leden 30 11:44:18 CET 2020

Legislativní změny se s oblibou dějí dokonce i několikrát za rok. Většina se týká mezd, ale spousta toho zasahuje i do docházky.
Samozřejmě pokud se bavíme jen o tupé evidenci průchodů, tak to by si člověk zvládl napsat i sám, tam žádná složitost není - ID čipu, čas a následně export čitelný pro mzdy. Pokud se bavíme o čemkoliv dalším - plánování, lékař, dovolená, délka směny a podobně, aby tohle nemusela řešit a hlídat mzdová účetní, tak to vyžaduje nejen kvalitní software, ale taky aktualizace z důvodu legislativních změn.