74*123 otazka

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Leden 29 07:16:33 CET 2020

A este k tomu ten ST ma u roznych vyrobcov
roznu hystereziu. Mal som  aj take co mali hystereziu
50 mV

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ladman Jakub
Sent: 28. januára 2020 17:40
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: 74*123 otazka

Zdravím

Nebudu odpovídat přesně na otázku, jen takové upozornění:

74*123 reaguje jen na hranu a to ještě tak, že někteří výrobci na vstupu mají schmitt-ko a někteří ne.

Těm výrobcům co nemají Schmitt, to nereaguje na hrany malé strmosti.

Před pár lety se na tom kolega spálil.

Jinými slovy, koupit kus v GME a experimentovat je, pokud chcete vyrábět víc než jeden kus, naprosto nevhodná rada.

J.