pasta

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 28 23:39:38 CET 2020

Souhlas, mě zajímalo , jaká ta vrstvička je, tak jsem změřil tloušťku
tranzistor - chladič bez pasty  a pak s nanesenou pastou ( teplovodivou )
Dělalo to oněch 0,05-0,07mm. Mělo to být kvůli výpočtu.
Pasta měla  Viskozitu: 90,000 mPa.s.
Když jsem letoval tranzistor přímo k mědi, tak jsem to už neměřil - nebyl
důvod.
U VF výkonových tranzistorů s výkony okolo 1kW je jediná cesta jak to teplo
odvést tranzistor přiletovat. Pasty  nefungují...( špatně )

út 28. 1. 2020 v 21:31 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>