OT: SW: WAZE navigace vyzaduje povoleni GPS i pro google , z niceho nic ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Leden 27 20:06:05 CET 2020

dobry den.
dnes rano me waze prekvapilo, ze chce/potrebuje zapnout GPS a skoncilo
to pozadavkem sledovani polohy i pro google. varianta povolit jen pro
waze zustava pod tim zasedla.
pred tydnem jsem se pokusil predelat anonymni ucet jen na tel.cislo na
jmeno, ze mi to pomuze nejak ve spolupraci  waze/pc a waze/telefen.
naprd, samo.
dnes jsem ucet na jmeno smazal, waze preinstaloval, ale uz ta podminka
povolit googlu me smirovat s mojim souhlasem nezmizela.
je to jen nejaky update a pokazeni waze z duvodu noveho majitele google ?
je nejaka sance se pres tohle dostat ?
dik za info.
tomik.