FW: Grafy

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Leden 25 21:09:03 CET 2020

Možná jen ze zvyku, používám ještě starý python 2.7, kde to pak jde
spouštět z příkazové řádky místo
$python script.py
jen
$./script.py

Možná už je to v pythonu 3 jinak, nevím, ale ty matematické balíky jako
je scipy, numpy, sympy budou fungovat +/- stejně. Nevím jak ve Windows,
ale v Linuxu už python tak nějak patří do základu. Na takovéto
jednoduché skripty je to výborný nástroj a mám takový dojem, že naučit
se v tom trochu programovat by děti mohly zvládnout. Je to takový
modernější basic, z mnoha hledisek i jednodušší.

Mrazík