Re: hoblování flash

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 24 15:17:37 CET 2020

úplně přesně si nemyslím, že by ten management došel na pozorovatelnou
hranici.
Pokud to dobře počítám, tak při čtení se podívám, jestli jsem přečetl
Fx, pokud ano, mám data, pokud ne, zvětším counter a přečtu další byte.
Projít pole 64 prvků je celkem pohoda.
Zápis bude ještě jednodušší. přičtu counter, oříznu na 64 a pokud mám
nulu, tak smažu buňku. Podle counteru zapíšu několikrát 0x00 a pak
zapíšu moje 0xFx. Vzhledem k tomu, že se zápis provádí prostřednictvím
zápisových latchů, bude trvat stejně dlouho pro první i pro poslední slovo.

Takže tady asi problém nebude (nebude signifikantní).

Konec konců i nákladní motorka má smysl, pokud převážený náklad bude
jeden až čtyři medicinbaly a nikdy ne více, pak je i nejmenší dodávka
celkem neefektivní.