Re: zapojení 3f motoru

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Čtvrtek Leden 23 23:08:16 CET 2020

Nemám klešťák, motor je druhém konci republiky, tak naviguju syna, co by
s tím mohl udělat :-)
Vytáhl jsem motor, který jsem schovával 30-let.
Je 3f, ale naposledy sloužil na 1f.
Napřed jsem zjistil že jsem ho schovával zbytečně, protože jedna fáze je
kaput.
Asi proto mi ho tehdy dali :-)
Na dvou zbývajících jsem si úspěšně vyzkoušel postup s baterkou a
multimetrem.
Takže prozatím děkuji panu Glajcovi i ostatním!
Dám vědět jak to dopadlo.