Aliexpress a PPL

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Leden 23 20:07:07 CET 2020

Ale jo.

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Thursday, January 23, 2020 7:42 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Aliexpress a PPL

U banggood už nekupuju. Jakýkoli jiný než čistě pochvalný komentář neschválí.

PH

Od: Kutina Pavel<mailto:Pavel.Kutina na elvia.cz>
Šťastní lidé... Já už čtvrtý měsíc komunikuju s Banggood, DHL, DPD a PPL, protože jednu a tutéž věc mi postupně (objednáno celkem třikrát, ani jednou úspěšně doručeno) poslali dvakrát do Maďarska (na různé adresy) a jednou do Švédska - a všichni říkají, že to není možné a nikde není chyba. Jen jsem ten balík prostě nedostal (cca 100USD, EU Priority Line)... No a jako novinka je, že se mnou Banggood nějak už přes týden nekomunikuje vůbec, takže vlastně pohoda... Hodně mi pomohla / pomáhá česká PPL, bez nich bych nebyl schopný dohledat / doložit co a kam kdo vlastně poslal, kdo si co na jaké adrese nepřevzal a tak podobně.