Osadzovanie pcb china

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 23 07:55:25 CET 2020

Důležité je si uvědomit, že dát do BOM k naroutované desce třeba „some MCU 32b, 3,3V, 30 GPIO“ by asi k rozumnému výsledku nevedlo. Tzn. procesor a pod. je dobré vybrat z jejich seznamu již při návrhu schématu.

Mimochodem, JLC mělo např. Eth. trafo mírně netypické velikosti – trochu brblali, když ho měli osadit na místo běžného, ale podařilo se:-)

PH

Od: Jaroslav Buchta

Mam informace jen od kolegy, ale zrejme je idealni specifikace beznych soucastek ne typem, ale parametry - treba dioda schottky 1A, 40V ..., Cinan navrhne co ma bezne a je to za babku.
Trosku mne to prekvapilo ale je to logicke.
Vyroba pry bez problemu.

Hlavní poznámka je, že je dobré při návrhu použít maximální procento součástek co má dotyčný Číňan přímo skladem. Co nemá, se prodraží. Nebo zbytek doosadit sám.

Např. JLC je dobré, ale mám dojem, že mají limit 50 ks. Ale velká zábava byla s nějakými 1wire RGB LED, které mají nohu 1 jinde než značku – to se ani napodruhé nepodařilo.

Dražší je AllPCB, ale limit asi žádný.

PH

Od: Miro su
Rozmyslame nad vyrobou a osadovanim pcb v cine. Mohli by ste sa prosim podelit so skusenostami po pripade odporucit nejaku firmu? Na skusku by sme chceli dat seriu 100ks nie zlozita doska. Ziadne bga a bizu nad 0603