RE: Problémy s Farnellem

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Leden 23 04:15:01 CET 2020

FF nemám rád, vždycky když jsem ho zkoušel, tak žral čím dál tím víc RAM, až jsem ho po pár dnech musel restartovat, což mě vzhledem k počtu otevřených záložek dost vadí. IE, nebo Chrome to nedělají, resp. jen s některými weby.

Ten Farnell mi zlobí asi podle počtu položek ve filtrech. Třeba při hledání MOSFETů, tam je v zadaném rozsahu milion položek. Třeba u pasivních, kde jsou definované řady a položek tedy málo, to nedělá, ale MOSFET 10-50A / 100-200 V, smůla.

PH

Od: Petr Zahradník

A zkoušel jsi to v jiných prohlížečích? Mně to ve Firefoxu nedělá. A hledám tam často a řadím taky často. Pak mi od nich chodí emaily s textem, že si na jejich webu prohlížím produkty, ale nic nekupuju 😊

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek

V poslední době se mi velmi často stává, že naklikám parametry, min max a pod, vše je OK, ale když pak dám seřadit od nejlevnějšího, tak 400 bad request. Někdy se to stane i bez toho seřazení rovnou po kliknutí na použití nastavených filtrů. Chrome, win10.

Co s tím?