rozobrate krokove motory

Kutina Pavel Pavel.Kutina na elvia.cz
Středa Leden 22 14:08:34 CET 2020

No jo, tak u rotoru jsem se seknul, každá polovina rotoru je jeden pól.

Ale i tak by mne zajímalo, jak funguje ten s těmi dvěma cívkami naštorc...

Pavel Kutina

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Kutina Pavel
Sent: Wednesday, January 22, 2020 1:48 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: rozobrate krokove motory

Pólové nástavce pro přesnější definici kroků? Motor by pak mohl mýt výraznější "západkový efekt". U dělení rotoru drážkou v podstatě podobně, jen pro rozdělení magnetického toku mezi obě vinutí. Jen tip, ale na první pohled snad ne tak úplně nesprávný.

No a to vinutí dokola - nevím, jak to funguje, ale co si tak vybavuju, tak podobně byly vinuté "gramofonové" motorky TESLA SMR xxx, táta ho snad i kdysi převíjel. Snadná výroba, menší moment - ale na základě čeho to vlastně funguje jsem se nepídil 😊

Pavel Kutina