Re: PowerLine internet zkušenosti

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Leden 21 21:09:58 CET 2020

Používal jsem power line komunikaci.
Fungovalo to pomalu. Pokud jsem si přenášel teploty z kotle do PC, kde
jsem měřil jednou za 5 minut 10 hodnot, bylo to OK.
Docela se to zlepšilo, když v tej power line nebyl ten power (schozenej
jistič). Ale pořád to nebylo nic moc.
Já bych se naopak pokusil si protáhnout tu optiku, cena už není nikterak
smrtelná a spolehlivost je báječná i za bouřky.

P.S. Když jsem chodil do školy, měl jsem z okna na koleji natažený kabel
na sousední blok, to bylo podobně daleko a bouřky byly moc bezva.