2 diky v PC

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 20 20:54:31 CET 2020

Ovládací panely, systém, správce zařízení..
na disk pravým myšítkem a zakázat zařízení.
A to udělat v každém systému pro ten druhý disk.
Sice se to pak mezi sebou nevidí ( disk prostě zmizí )
ale když něco potřebuji  přenést, tak holt jsem to potupně nahrál na USB
flash ( nebo SD ve slotu ) přebootoval a zkopíroval...