Re: OT: EDID bylo Re: OT: Druhý monitor ve windows 10

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pondělí Leden 20 20:47:09 CET 2020

  Mimochodem ten monitor velmi pěkně ukazoval.
Měl jsem pak nějaký kancelářský DELL a to bylo s kvalitou zobrazení o řád
dolů.
Teď mám nějaké EIZO a řekl bych, že by se to s tím CROSS-Over srovnalo.