Re: OT: Druhý monitor ve windows 10

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Leden 20 16:05:27 CET 2020

Zkoušel jsem všechny možnosti, které grafický adapter umožňuje, jak
rozlišení tak frekvenci.
Všechna nastavení kromě toho, co si to našlo samo jsou podstatně horší.
Zkusím zítra koupit ten kabel, pokud bude v místním shopu k dostání.
Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

po 20. 1. 2020 v 16:03 odesílatel Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com>