OT: Druhý monitor ve windows 10

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Leden 20 15:24:06 CET 2020

Pod tlakem Microsoftu jsem upgradoval na W10 Pro . Celkem všechno funguje,
ale vyskytl se mi takový nepříjemný jev.  Windows běží na notebooku Dell
E6330 a přes VGA kabel mám připojen druhý monitor Dell 1908FP.  Když tento
monitor zapnu před bootováním Windows a nebo až Windows kompletně naběhnou,
monitor zobrazí druhou plochu jen na chvilku a pak napíše " power safe mode
" a zčerná obrazovka.
Několikerým vypnutím a zapnutím se to nakonec chytí a zůstane svítit, ale
je to otrava, rekord mám zatím 11 takovýchto pokusů než se to chytlo. Jinak
jich je tak okolo osmi.
Vypozoroval jsem, že když monitor zapnu v určitém okamžiku při náběhu
Windows, tak se chytne a zůstane svítit. Je to ale tak max. 2 sec. časové
okno.
Stáhl jsem od Dellu nejnovější drivery pro monitor i grafiku ale nepomohlo
to.
Ve Windows 7 to nedělalo.
Nemáte někdo prosím  nějakou radu, co ještě vyzkoušet ?

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW