2 diky v PC

Ondra hwnews caha010 na gmail.com
Pondělí Leden 20 14:47:12 CET 2020

Aho vsem.

Mam stolni PC HP Elite 8300 s HDD na kterem bezi Windows XP.
Tento disk jsem vyndal z PC.
Nasadil disk novy.
Nainstaloval Windows 10.
Vratil zpet prvni disk.

Mel jsem predstavu, ze si na zacatku vyberu disk ze ktereho chci bootovat. Ono to vlastne tak i jde. Jen ty W10 se mi neustale snazi sahat i na ten disk s Wxp.

Jako pokus jsem ve spravci disku odebral pismena oddilu toho disku Wxp, ale nepomohlo to.
Dost casto se stane, ze pri startu Wxp je checkdiskem ohlasena chyba, probehne kontrola. Nic chybneho neni nalezeno, tak system najede a je to OK.

Nepotrebuji videt z disku na disk, ale jak zaridit "odpojeni" toho nepotrebneho disku?

Zakazat z biosu to nejde, nebo jsem to nenasel.

Poradte. Ondra