In-Flight Abort Demonstration

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Leden 19 19:02:22 CET 2020

Hlavně když to bude levnějc než Rusáci:-)

Dnes jsou prostě priority jinde. Tehdy jsem nikdy neviděl po obloze letět družici, dnes je tak nějak samozřejmé, že když se kolem půlnoci podívám nahoru, většinou nejmíň jednu uvidím a 3 nejsou nic výjimečného. Někdy i přímo v Praze.

A pak taky ty návraty prvních stupňů. To bude za chvíli samozřejmost, tehdy scifi.

Navíc ty lítací hračky může kdokoli při troše snahy vyfotit z ruky, skoro kapesním třímetrem za cenu minimální mzdy. Tomu by tu v roce 1980 nikdo nevěřil:-)

PH

Od: Jaroslav Lukesh
Za mých ještě hodně mladých let se lítalo na měsíc jak šalinou na prygl a
dnes díky chybějícím dovednostem oslavujeme znovuzrození technologie staré
víc jak 50 let místo aby to bylo generačně úplně něco nového.

Měli by ale ještě udělat víc testů i v nižší výšce a útěk z rampy. Přece
jenom Musk hodně levně nakupuje a draze prodává.