Ultra rychly programator PIC32MK

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Leden 16 19:21:47 CET 2020

Samotne programovanie je u PK4 zhruba dvakrat rychlejsie, ale to velmi
zavisi od toho kolko a coho sa programuje.

Inak NSDS podporuje PIC32MK - https://www.northernsoftware.com/dev/pic32mk/
Mam jeden NSDS doma uz niekolko mesiacov, ale este som sa k nemu
nedostal. Vyzera to na pomerne "no-bullshit" kus software/firmware, na
rozdiel od MPLAB, co je zial klasicky java moloch.

št 16. 1. 2020 o 19:01 Libor Konečný <support na mikrovlny.cz> napísal(a):