Vymena CPU na PC

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 16 15:46:52 CET 2020

Myslet si můžete co chcete, já jsem si tam ten lokální fan nad SSD dal a
určitě to tomu disku neublíží. Naopak, jsem si jisty, ze to zivotnosti
pomuze, byt vyrobce u jinych M.2 disku tyhle teploty pripousti.
Uz pred casem jste mi tvrdil, ze SSD s NVMe linkou neni rychlosti o mnoho
lepsi, nez SSD sata. Ono je treba si to vyzkouset  a pak o tom psat... :-)