Vymena CPU na PC

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 16 13:42:14 CET 2020

Technologie pokročila z MLC na TLC a na různé 3D Takže je stále  větší
hustota záznamu. Neboli naopak, ta situace může být horší než byla. Možná
že ten můj disk je stavěný na provozní teplotu 55 stupňů Celsia,  ale já o
tom nikde nenašel žádnou informaci. Mě to se prostě nelíbilo tak jsem tam
fláknul ventilátor...... Hlavní ventilátor co odvádí teplo ze skříně tam
samozřejmě mám ale vzhledem k blbému umístění  to SSD disku  kousíček nad
rovinou zakladni desky  se teplo z ssd špatně odvádělo. Když člověk na
něčem skoro neudrží prst tak je na pováženou jestli to je nebo není
správně. Nemám rád když mě v počítači něco topí, teplo musi pryč. Když
jezdíme  na školení na přenosovou technologii  tak tam občas zazní
doporučení co nejchladnějšího prostředí. Dokonce se uvádí že při snížení
teploty o 5 stupňů Celsia se životnost prodlouží na dvojnásobek. Ten odkaz
na článek jsem tam típnul protože tam zmiňovali problém s teplem ale ne
vzhledem k životnosti nebo spolehlivosti disku jako dílu, ale vzhledem k
životnosti dat. A to myslím platí stále bez rozdílu konstrukce paměťových
čipů.