Re: Kodi a více TVHeadend

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Leden 16 05:45:48 CET 2020

Zdravím,

jen aby to nezůstalo nedokončené,

ano, minisatip je addon do LibreElecu, takže aktivace je velmi snadná.
Dále jsem našel tento návod, který to to řeší step-by-step:

https://discourse.osmc.tv/t/howto-configure-tvheadend-4-2-and-the-sat-ip-server-avm-fritz-wlan-repeater-dvb-c-on-osmc/38864

Sice jsem na poprvé nebyl úspěšný, ale dodatečně jsem zjistil, že jsem
si při pokusech ještě před tím rozbil konfiguraci na "zdrojovém" rpi,
takže to ani nemohlo chodit.

Jakmile se  k tomu dostanu, tak udělám druhý pokus.

Petr