CRT televize SONY WEGA 80cm

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Leden 13 16:47:37 CET 2020

Děkuji moc panu Pouchovi a panu Chvátalovi za typ na DVB T2 přijímač
Cryptobox 702T.
Jsem uživatelem první den a zatím velká spokojenost.
Dnes večer jej budu instalovat u přítelkyně.
Starám se o komunikaci mezi ant. technikem a SVJ a problémy které zde v
příjmu jsou vidím spíše v levných STBoxech a jak mi řekl
ant. technik, tak i v TV JVC. Zrovna soused nade mnou má tento problém.
Na starší TV s STBoxem chytá na kus drátu a na nové TV JVC to chvíli jde
a chvíli je tam 10%.
Jsme na jedné sestupné větvi z STA a tak to tipuji na přístroj, tedy na TV.
Zkontaktoval jsem ho s ant. technikem.
Nabízel jsem mu na vyzkoušení můj nový STBox ale proč by měl, když má
novou TV, která STBox nepotřebuje.
Tím to pro mne skončilo.
Hezký den všem,
J. Polívka