[OT] Ford diagnostika

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Pondělí Leden 13 12:04:23 CET 2020

Kazdy vyrobce si resi diag. ruzne. To neni jen otazka Fordu. :-)
Ford pouziva 2-3 CANy, takovy Fiat jich ma tusim 5 !

Fordiag soft funguje pouze s Fordiag interface, ale obracene lze Fordiag interface pouzit i s jinymi softy co pouzivaji ELM kabel.
(Fordiag ma AT prikazovou sadu kompatibil s ELMem + neco navic)

Na soukromy email hned odpovim.

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na fordiag.cz

  ----- Původní zpráva -----
  Od: Jaroslav Buchta
  Komu: hw-list na list.hw.cz
  Odesláno: 12. ledna 2020 13:28
  Předmět: Re: [OT] Ford diagnostika

  FORScan z PC jsem zkousel, asi toho umi dost ale FORDiag se mi zda, ze o dost vic - nebo jsem neco nenase/nepochopil.
  Zakladni veci a resety tam ale pravda jsou
  Co mi chybi (asi u obou) jsou testy ruznych akcnich clenu, to se nenajde nikde? A pak muj adapter asi neumi to druhe rozhrani (pomaly CAN?) Na ali jsem koukal, ze pro to maji nejake krabicky s packovym prepinacem?
  Jo, Ford, to je zivotni styl... ;-)