3D tisk vikendove nabehnuti si

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Leden 13 11:11:13 CET 2020

Trochu sa pripojim.
Vyhrievana podlozka, na tom zrkadlo, displej pise 60stupnov ale ked som
prilepil zhora na sklo termistor, tak ten mi ukazuje tak o 15 stupnov
menej. Teraz neviem, ci sa to sklo tak stiha ochladzovat alebo ten
termistor klame (teraz ktory?).

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.