Ledka, integraac a 220

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Leden 13 11:08:17 CET 2020

Vzhledem k tomu, že je regulátor s LEDkama čistě sériově, nedá se z toho
udělat měnič ani kdybyste tam připojil cívku.

Nepochybně se na odporové části té externí impedance může něco ztrácet, ale
větší bude Ri LEDek, takže takhle můžete max ohřívání přesunout z integráče
do LEDek.

Co má bejt vlastně špatného na tom, že se výrobce proudového regulátoru,
který má vydržet 250 V chlubí i tím, že funguje už od 6,5 V?

PH

-----Původní zpráva-----
From: Jaroslav Lukesh
Ten chybějící prvek může klidně být přívodní vedení a jeho impedance v pásmu
desítek MHz. Když se to dobře namoduluje, tak si toho možná ani radioamatér
nevšimne.

Toho jsem si nevšiml (koukám na to z acrobatu, to je děs, horší než z
mobilu), ale je divné, že pouzdro se ztrátou 1,5W dovolí napájet už od 6,5V
max proudem (teď se na to nedívám, co si pamatuji). Tak pokud to není PMPO
než se šváb vypaří, tak pak nevím co si o tom mám myslet.