Fujitsu Power Supply 250W oprava ( schéma)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 12 01:08:48 CET 2020

Dostal jsem starší značkové PC  Fujitsu P420 E85+ . Nemám tyhle počítadla
rád, je tam vše jinak. Ale je v tom i5 4.gen a W10 ..tak jsem to chtěl dát
synovi, aby měl druhé PC  u babi.
Bohužel, nejede v tom zdroj. Je to bohužel atypický PC zdroj s jiným (16
pin) konektorem než standardní ATX.
Něco je posáno zde:
https://www.techpowerup.com/forums/threads/stupid-fujitsu-12v-only-psu-16pin-connector.236795/

Zdroj nenaběhne ani s MB , ani samostatně ( Power On signal ). Výstupní
napětí se objeví jen na chvíli tak do 0,5 sekundy. Cukne to ventilátory a
konec.
Vyměnil jsem elyty co měly vyšší ESR, ale pro další diagnostiku bych
ideálně potřeboval schéma, než to začnu malovat...
Nemá někdo náhodou? Neopravoval už někdo takový zdroj?

Díky
JaKub