Micro-cap simulator

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Leden 11 16:54:20 CET 2020

Tak jsem dneska procházel novinky a zjistil jsem, že simulátor ngspice
je (nebo může být) přímo integrován do Kicadu od verze 5.
http://ngspice.sourceforge.net/ngspice-eeschema.html
Zkoušel jste to někdo ? Mě se nechce instalovat nový Kicad, protože jak
se říká, co funguje, do toho se nehrabej. Pokud je to použitelné, pak by
to do jisté míry vysvětlovalo i uvolnění toho Micro-Cap.

Mrazík