Čína (ali, atd) v roce 2020

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Leden 10 19:13:51 CET 2020

Zdravím,

včera mi dorazila avizovaná zásilka s vyšší cenou. Skutečná cena 137$.
Číňan zkusil starou fintu "gift za 10$", ale tu už dlouho nežerou.
Přišlo mi oznámení o uložení zásilky na poště 120. Tak jsem jim
poslal mail dle návodu v papírech, že si to proclím sám. Obratem
přišlo potvrzení, tak jsem vytiskl fakturu a výpis z Paypalu a vyrazil.
Zhruba za 15 minut poskakování mezi okénky jsem držel balíček v ruce.
Jednání korektní a rychlé, všichni vstřícní. Zacvakal jsem DPH a 103 Kč
poplatek poště (ten mají syčáci jistý ve všech případech), ale v
domácích obchodech bych za totéž dal víc. Kdyby něco takového na trhu
bylo (Ulefone Armor 5S se 4 + 64 GB). Předčil všechna očekávání.

Zeman