CRT televize SONY WEGA 80cm

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Leden 10 01:02:33 CET 2020

Tak já jsem přesně tento STB "ladil" u známých, neboť na něj dostali tip,
tak si ho objednali.
Cena byla někde na webu 699kč + 180kč pošta a balné.
Co je poměrně nešikovné - nahrávání.  V Elektronickém Programovém Průvodci
označím pořad, film, co chcu nahrát.
Potud OK. Protože ale většinou pořad končí později, než je uvedené v EPG,
je třeba dobu ukončení nahrávání prodloužit.
No a když to udělám, tak se mi už neoznačuje  a nevím, jestli se nahraje
nebo ne.
Abych měl jistotu, musím do "časovače", tam je to vidět. Poměrně nešikovné
a zdlouhavé.
Bohužel k tomu je jen stručný manuál, takže jsem strávil poměrně hodně
času, než jsem se to naučil nastavovat a pak to musel ještě interpretovat.
Majitelé všechno možné nahrávají a když to viděli co musí podniknout, tak
je málem kleplo. Na TV ( doteď)  to bylo naprosto jednoduché. Teď nově k
tomu mají kuchařku a stejně v tom tápou.
Co potěšilo, že to nahrává do Transpot Streamu a soubor je přehratelný v PC
( zkoušeno oblíbené VLC )
Jinak  "pozemní menu , nebo kabelové menu" je krásně přeložené  :-)
Ve verzi 1.13 9744  se asi do půl hodiny totálně rozjel zvuk proti obrazu,
naštěstí po update na 1.14.1994  se to opravilo, ale zase jsou viditelně
horší odezvy na přepínání kanálů.
Bohužel soubor zálohy nastavení ( na USB ) z verze 1.13 , nešel použít pro
verzi SW 1.14 - sice to chvíli chroupalo, ale pak se to zašlehlo a po
"zásuvkovém" resetu byl v nastavení totální bordel.
Kanály začínaly  číslem 4050 a část menu byla v jiných jazycích. Pomohlo
nějaké tovární nastavení.
Nepochopil jsem na co je v tom přijímači LAN, nemá HBBTV a síťové funkce se
mi dlouho nedařilo rozjet vůbec.
Pro to, aby "nějak" fungovalo, musí být strčený v přijímači USB disk, ale i
tak jsem nějaké sdílení po LAN nerozchodil k běžnému užívání.
Chová se to prapodivně.
Internet ( X-tras) občas zašlehne stb tak, že je to na vytažení ze zásuvky,
nereaguje na DO, rafne se to.
Zkuste prosím někdo, jestli vám funguje DLNA, případně streamování pomocí
telefonu. To mi také nefungovalo.

Možná , že jsem měl v ruce nějaký "nakopnutý" kousek, ale mě ten STB docela
zklamal. A že mi jich pár rukama prošlo.