RE: Bezpečnosť zariadenia

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Leden 9 08:52:13 CET 2020

Ak by som mal spokojne spavat,
nechal by som to na bateriu. Aj tak
sa s tym par krat pohra a pojde to do skrine.
Alebo si chce s tym hrat tato a dcera je len zamienka
a potom by som to urobil univerzalne zdroj + bateria
Aj tak tieto spinane zdroje vzdy trochu mravencia
co sice nie je na zavadu ale clovek nikdy nevie...

:)

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: 9. januára 2020 1:03
To: HW-news
Subject: Re: Bezpečnosť zariadenia

Taktak, život není bezpečný:-) Buď je nebezpečné co dělá, nebo nicnedělání člověka zabije kardiovaskulárními chorobami:-)

PH

From: AZE<mailto:aze na seznam.cz>
Nejbezpečnější bude asi nedělat nic. Ale i to je nebezpečné.
aze

From: Jan Kuba<mailto:honza.kuba na gmail.com>
Baterie může být také nebezpečná .. Zkrat,  požár, požkození hermetičnosti, chemie, popálení...
Nikdy to nebude 100% bezpečné .-)
Vždy bude záležet na tom, jak se k tomu bude obsluha chovat.