Re: MCU s nejmenenší spotřebou.

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Středa Leden 8 22:10:52 CET 2020

Oscilátor pro Timer1 má možnost i ten malej PIC.
Ale pokud správně čtu datasheet, tak je menší spotřeba při 32kHz na
hlavním oscilátoru a povypínaném všem okolo.
Z datasheetu pro PIC16F15313 nejsem vůbec moudrej, tam je spotřeba core
+ timer0 v IDLE režimu psaná jako 1,1μA ale pak je spotřeba core psaná
jako 8,5μA.

Pojmem "trochu složitější logika" se rozumí výstupní pulzy podle tabulky
od 32Hz do 0,2Hz (v násobcích těch 32Hz). Prostě sinusové ručičkové hodiny.