CRT televize SONY WEGA 80cm

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 7 23:38:42 CET 2020

Je to tenhle inz:

https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:CDHoCwo1Ac0J:https://elektro.bazos.cz/inzerat/113773586/sony-wega-80-cm.php+&cd=2&hl=cs&ct=clnk&gl=cz

Připadalo mě  z obrázků že je to "placaté"... ale asi jsem se opravdu
mýlil... Opravdu asi nastal čas, kdy se holt stává z CRT sběratelský
skvost. U Sony možná je zajímavá technologie TRINITRON .
Vím, že na obrazovce byly viditelné dva tenké  vodorovné drátky , vidět
byly jen poměrně zblízka.

Kdysi jsem stěhoval ( pomáhal)  nějakou plazmu od Panasonca a taky to bylo
ukrutně těžké.

út 7. 1. 2020 v 19:08 odesílatel Krucinsky, Ladislav <