CRT televize SONY WEGA 80cm

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Leden 7 16:42:54 CET 2020

To bude nejspíš proto že ta televize není crt ale LCD Takže nějakou tu cenu
ještě má.
Koukal jsem na ten inzerát na Bazoši už je sice smazaný ale v cache jeste
jde najít..... na fotkách je to opravdu placatá TV. Ke všemu v popisu se
uvádí že prodávají vzhledem k přechodu na DVB T2 tedy čistě hypoteticky ta
televize má i dvb-t tuner.

út 7. 1. 2020 v 15:02 odesílatel Krucinsky, Ladislav <