Soft start

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Leden 6 23:14:18 CET 2020

Asi najvhodnejsie by bolo precitat si nieco o dimenzovani elektrocentral
podla ich zataze... a podla toho ich aj pouzivat.

Barla opreta o barlu a podopreta barlou nie je vhodne riesenie, aj ked je
lacne a chvilu vyzera aj funkcne...

Viem,  to nikto nechce pocut.
Uz som ticho...

Dodo

Dňa po 6. 1. 2020, 21:44 Pikulik <picom na volny.cz> napísal(a):