Re: OT Aliexpress potvrzení objednávky

Pátek Leden 3 20:11:28 CET 2020

O přijetí objednávky u Ali mi nikdy potvrzení nechodily. Chodily o zaplacení ("Your
order 123456 has been paid successfully"), o odeslání ("Your order  123456 has been
shipped") a někdy i o přijezdu na místní poštu nebo že byla doručena a mám je
odmáčknout jako přijaté. Cca od září přestaly ty o zaplacení a odeslání chodit.
Chtěl jsem se na to v helpdesku ptát, ale nepovedlo se mi tomu jejich automatu
položit správný dotaz. Spolu s tím se od září změnilo číslování (a pak ještě jednou
od října), takže jsem to vzal jako vlastnost nového backoffice.

D.O.