RE: OT Aliexpress potvrzení objednávky

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Leden 3 16:57:12 CET 2020

Mně potvrzení o přijetí objednávky také nechodí. Přijde mi až potvrzení o úspěšné platbě.
Nejlépe, když se podíváte do seznamu objednávek. Tak uvidíte, jestli je evidovaná a v jakém je stavu.
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, January 3, 2020 4:51 PM
To: HW news
Subject: OT Aliexpress potvrzení objednávky

Dobrý den všem,

asi rok jsem tam nic nekupoval. Včera jsem objednal nějaké věci, paynment
susceful, ale nepřišel žádnej mail s potvrzením objednávky. Podvodník by to
být neměl, bylo to opakování dřívější úspěšné objednávky.

Dnes jsem objednal ještě 2 věci jinde, je to už několik hodin a stále nic.

Ve spamech taky nic nemám.

To už Ali přestal automaticky posílat potvrzení o přijetí objednávky?

PH