OT: komerce PC HP Compaq 6005 Pro Microtower

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Únor 28 22:23:54 CET 2020

Mám tu 7ks těchto PC, procesor je v tom AMD Athlon II X2 ( B22, nebo B24 )
 Na skříni originál licenční štítek W7 PRO OA. Na PC je zajímavý *HW
sériový port*.
Integrovaná grafika HD4200, VGA out, display port. Stroj je značkový - tedy
atypická deska, zdroj, skříň... když např. padne zdroj, nejde tam dát
klasický, musí být HP jinak drátování...
  *Chybí  HDD, RAM*. DVR-RW mechanika je osazena, u některých PC je i
čtečka paměťových karet.

Jedno PC jsem zprovoznil se 4GB RAM a 120GB SSD,  Zkoušel jsem nainstalovat
i W10, jedou...
Ale není to žádná hitparáda, prostě starší PC poplatné své doby pro
kancelář, do dílny atd...

podrobnější specifikace zde:
https://support.hp.com/in-en/document/c01864941