MPLAB vs MPLAB X

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pátek Únor 28 12:58:56 CET 2020

Tak jednoduchý jak facka, zvýraznit proměnnou, a press ctrl+shift+F10 (nebo
press left mouse - new runtime watch) (MPLABX5.3)

Míra

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Miroslav
Draxal
Sent: Thursday, February 27, 2020 9:05 PM
To: 'HW-news'
Subject: MPLAB vs MPLAB X

Dobrý večer vespolek,

V MPLAB je možnost "real time watch updates" čili, pokud mám Watches okno,
tak se mi při běhu simulátoru,  podle nastavení jak často aktualizovat,
třeba každou 1ms aktualizovaly proměnné v tom okně.

Teď by se mi to docela hodilo v MPLABX, ale nic nenacházím, kde to nastavit,
a na netu jsem nedostal jednoznačnou odpověď. Prý to jde, ale návody mě
nedovedly ke zdárnému konci.

Nemáte tušení, kde co a jak?

Míra